လူေပါင္းမ်ားစြာတို႔က ေခတ္အဆက္ဆက္မွာ ေယာက်္ားကျမတ္တယ္၊ မိန္းမကျမတ္တယ္ရယ္လို႔ သက္ေသျပၾက ျငင္းခုန္ၾက ေလ့ရွိပါတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ အဲဒီလိုျငင္းခုန္ေနရတာကို သိပ္သေဘာမေတြ႕လွပါဘူး။ တစ္ကယ္ေတာ့ ေယာက်္ား၊ မိန္းမႏွစ္ဦးစလံုးမွာ မတူညီတဲ့ ကိုယ္ပိုင္အရည္အခ်င္းေတြ သီးျခားစီရွိၾကပါတယ္။ တစ္ဦးလိုအပ္ခ်က္ကို တစ္ဦးက ျဖည့္စြမ္းပံ့ပိုးႏိုင္ၾကလ်က္ အျပန္အလွန္ ျပည့္စံုခ်မ္းေျမ႕ေစႏုိင္ၾကပါတယ္။ ဒီသေဘာကို အဂၤလိပ္သုခုမေဝဖန္ေရးဆရာ ဂၽြန္ရပ္စကင္းက ေအာက္ပါအတိုင္း ေဟာေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္။
‘‘ေယာက်္ားရဲ႕စြမ္းအားဟာလႈပ္ရွားတဲ့သေဘာရွိတယ္။ ေရွ႕ကိုသြားတဲ့သေဘာရွိတယ္။ ခုခံလိုတဲ့ သေဘာရွိတယ္။ ေယာက်္ားဟာ ျပဳလုပ္သူျဖစ္တယ္။ ဖန္တီးသူျဖစ္တယ္။ ရွာေဖြေတြ႕ရွိသူျဖစ္တယ္။ ကာကြယ္ေပးသူ ျဖစ္တယ္။ ေယာက်္ားရဲ႕ အသိဥာဏ္ဟာ စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္ဖို႔ တီထြင္ဖန္တီးဖို႔ျဖစ္တယ္။ သူ႔ခြန္အားဟာ စြန္႔စားဖို႔ျဖစ္တယ္။ တရားတဲ့ စစ္ဆင္ႏႊဲဖို႔ျဖစ္တယ္။ လိုအပ္ရင္ေအာင္ႏိုင္ဖို႔ျဖစ္တယ္။
ဒါေပမယ့္ မိန္းမရဲ႕စြမ္းအားဟာ စစ္တိုက္ဖို႔မဟုတ္ဘူး။ အုပ္စိုးဖို႔ျဖစ္တယ္။ သူ႔အသိဥာဏ္ဟာ တီထြင္ဖို႔၊ ဖန္တီးဖို႔ အဓိကမဟုတ္ဘူး။ ခ်ဳိသာစြာအမိန္႔ေပးဖို႔ျဖစ္တယ္။ စနစ္တက်ျဖစ္ေအာင္ စီမံေနရာခ်ထားဖို႔ျဖစ္တယ္။ အဆံုးအျဖတ္ေပး ဖို႔ျဖစ္ တယ္။ မိန္းမဟာ အရာဝတၳဳေတြရဲ႕ အရည္အေသြးကိုနားလည္တယ္။ အရာဝတၳဳေတြရဲ႕ အသံုးက်မႈကိုသိတယ္။ ေနရာကိုသိတယ္။ မိန္းမရဲ႕အဓိကအလုပ္ဟာခ်ီးက်ဴးအားေပးဖို႔ျဖစ္တယ္။ ၿပိဳင္ပြဲထဲဝင္မပါဘူး။ ၿပိဳင္ပြဲမွာေအာင္ျမင္မႈ သရဖူကို ဘယ္သူေဆာင္းသင့္တယ္ဆိုတာ မွန္မွန္ကန္ကန္ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ဖို႔ျဖစ္တယ္…….။’’
ဒီလိုမတူညီျခားနားတဲ့ တန္ဖိုးမ်ားကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ ေယာက်္ား၊မိန္းမတို႔ဟာ အခ်ိန္အခါတစ္ခုမွာ၊ အေျခအေန တစ္ခုအရ ေပါင္းစည္းဖို႔ ႀကိဳးစားေလ့ရွိၾကပါတယ္။ ဒါကိုေတာ့ ထိမ္းျမားလက္ထပ္တယ္ (အိမ္ေထာင္ျပဳတယ္)လို႔ ေခၚေလ့ ရွိၾကပါတယ္။ မိန္းမသားမ်ားအေနနဲ႔ ေယာက်္ားသားတစ္ဦးကို ထိမ္းျမားလက္ထပ္ေစတဲ့ ေယဘုယ်အေၾကာင္းမ်ား ကေတာ့…
(၁) sense of maternity မိခင္စိတ္
(၂) sense of love အခ်စ္စိတ္
(၃) sense of creation ဖန္တီးလိုစိတ္
(၅) sense of importance အေရးပါအရာေရာက္လိုစိတ္
(၄) sense of security လံုၿခံဳမႈအတြက္အားကိုးစိတ္
(၄.က) economic security စီးပြါးေရးဆိုင္ရာအာမခံခ်က္
(၄.ခ) environmental security ပတ္ဝန္းက်င္ဆိုင္ရာအာမခံခ်က္
(၅) duty for reproduction မ်ဳိးပြါးျခင္းတာဝန္
မိန္းမတစ္ေယာက္ကို မည္သို႔ေသာ အေၾကာင္းတရားေၾကာင့္ လက္ထပ္ျဖစ္ခဲ့သည္ရွိေစ၊ လက္ထပ္ၿပီးေနာက္ပိုင္း duty of reproduction (မ်ဳိးပြားျခင္းတာဝန္) ကို ထမ္းေဆာင္ရသည့္အခ်ိန္တြင္ sense of maternity (မိခင္စိတ္) ၏ အေရးပါမႈ စတင္လာ ပါေတာ့တယ္။ မိခင္စိတ္ (sense of maternity) ဟာ မိန္းမသားဘဝအတြက္ အလြန္ပဲအေရးပါလွပါတယ္။ တန္ဖိုးလည္း အလြန္ႀကီးမား လွပါတယ္။ အခ်ဳိ႕ေသာသူမ်ားက မိန္းမသားမ်ားဟာ လက္ထပ္ၿပီးေနာက္ပိုင္း မ်ဳိးပြားျခင္းတာဝန္ကို မလြဲမေရွာင္သာ ယူရတဲ့အခ်ိန္မွ သာလွ်င္ မိန္းမမ်ားမွာ မိခင္စိတ္ကိန္းေအာင္းလာၾကတယ္လို႔ စြပ္စြဲေလ့ရွိပါတယ္။ တစ္ကယ္တမ္းစဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ အိမ္ေထာင္ျပဳတယ္ ဆိုတာ ဘာရယ္လို႔ နားမလည္တတ္ေသးခင္ ဟိုးငယ္စဥ္ဘဝ ကတည္းက မိန္းကေလးမ်ားဟာ အ႐ုပ္ကေလးမ်ားနဲ႔ ကေလးထိန္းတမ္း ေဆာ့ေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါဟာ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕တဲ့ မိခင္ေမတၱာရဲ႕ ျမစ္ဖ်ားပါ။
အဲဒီလိုနဲ႔ အရင္းခံလာတဲ့ မိခင္ေမတၱာဟာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အင္အားႀကီးၿပီး အစြမ္းထက္သလဲဆိုရင္ အညွီနံ႔ေထာင္းေထာင္း ထၿပီး၊ နီရင့္ေရာင္အဆင္းရွိတဲ့ ေသြးစိမ္းရွင္ရွင္ကိုေသာ္မွ ျဖဴစင္ခ်ဳိၿမိန္ၿပီး အာဟာရနဲ႔ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ ႏို႔ခ်ဳိရည္အျဖစ္ကို ေျပာင္းလဲသြားေစ ပါတယ္။ လူ႔ကိုယ္မွာရွိတဲ့ အစိတ္အပိုင္း(ေကာဌာသ)မ်ားကို သံုးဆယ့္ႏွစ္ေကာဌာသ သတ္မွတ္ရာမွာ မိခင္ႏို႔ရည္ဟူေသာ ေကာဌာသ မပါပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ မိခင္ႏို႔ရည္ဟာ ေသြး(ေလာဟိတ) ဆိုတဲ့အုပ္စုထဲမွာ ပါၿပီးတာေၾကာင့္ပါပဲ။ အဲဒီေသြးဆိုတာနဲ႔ မိခင္ေမတၱာနဲ႔ ေရာစပ္လိုက္တဲ့အခါ ဓါတ္သဘာဝအားျဖင့္ တစ္ျခားစီျဖစ္တဲ့ မိခင္ႏို႔ခ်ဳိရည္ျဖစ္လာပါတယ္။
ျမတ္စြာဘုရားေဟာၾကားေတာ္မူေသာ ေမတၱာသုတ္ေတာ္တြင္လည္း မိခင္၏ေမတၱာကို ေလာကရွိေမတၱာတရား အားလံုးတို႔အတြက္ ပံုခိုင္းစရာစံအျဖစ္ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ‘‘မာတာယထာ နိယံပုတၱ မာယုသာ ဧကပုတၱ မႏုရေကၡ။ မာတာ၊ သမီးသား၌ ႀကီးပြါးေစလို ဘထက္ပို၍ ျဗဟၼစိုရ္စံု နဂိုထံုေလ့ရွိေသာ ဂုဏ္ေက်းဇူးရွင္ ေမြးမိခင္သည္။ နိယံပုတၱ၊ မိမိရင္၌ျဖစ္ေသာ။ ဧကပုတၱံ၊ အေရကိုလႊား အသားကိုခြဲ အ႐ိုးစြဲေအာင္ ၿမဲၿမံလွစြာ က႐ုဏာႏွုင့္ ေမတၱာဗလဝ ခ်စ္ပါလွေသာ ဖြါးစႏုနယ္ တစ္ေယာက္တည္းေသာ သားသူငယ္ကို။ အာယုသာ၊ ဇိဝိတိေႁႏၵ တည္ၿငိမ္ေစလိုေသာေၾကာင့္။ အႏုရေကၡယထာ၊ ပိုက္ပိုက္ေထြးေထြး ႏို႔ခ်ဳိေကၽြး၍ မေအးေစရ မပူရဘဲ ေန႔ညမျခား ရင္ဝယ္ထား၍ လူလားေျမာက္ေအာင္ ၾကံေဆာင္ေထြေထြ ေစာင့္ေရွာက္ေလသကဲ့သို႔။’’
ဖခင္ျဖစ္သူမွာ မိမိ၏ေသြးသားစစ္စစ္ ျဖစ္၊မျဖစ္ မွန္၊မမွန္ သံသယဆင္ေျခ ရွိေလႏုိင္ျငားလည္း၊ မိခင္ျဖစ္သူ မိန္းမသားမွာမူ မိမိကိုယ္တိုင္ ငံုပိုက္သေႏၶ ေဆာင္ေလစြဲကပ္၊ မီးယပ္သားဖြါး၊ အာေဝဏိကတရားက အထင္အရွားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေသြးသားရင္ႏွစ္ သမီးသားစစ္စစ္ ျဖစ္၊မျဖစ္ကို တစ္ဆစ္မွ သံသယမဝင္ေတာ့ေပ။
ေနာက္ၿပီး သားသမီးရဲ႕ အႏၱရာယ္ကို ကာကြယ္တဲ့ေနရာမွာ ဖခင္ထက္ မိခင္မ်ားက အသက္ကို စြန္႔စားေလ့ ရွိတတ္ၾကတယ္။ ငယ္စဥ္ေတာင္ေက်း ကေလးဘဝမွ စတင္ကာ မိခင္ကသာ စားမႈ၊ေနမႈ၊ထိုင္မႈ ကိစၥအဝဝအတြက္ တစ္တြတ္တြတ္ သင္ၾကားေနတတ္ပါတယ္။ အမိျဖစ္သူ မိန္းမသားမ်ားဟာ စိတ္ရွည္တယ္၊ သည္းခံတယ္၊ သာယာစြာေဖ်ာင္းဖ် ေျပာဆိုတတ္ၾကပါတယ္။
ဗိမၺိသာရဇာတ္မွာ ဖခင္ႏွင့္ အဇာတသတ္ အေရးအခင္းမွာ သားရဲ႕သတ္ခံရတာက ဗိမၺိသာရဘုရင္ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာင္တရေအာင္ ေျပာဆိုဆံုးမတာကေတာ့ မယ္ေတာ္ေဝေဒဟီ မိဖုရားသာျဖစ္ပါတယ္။ အကယ္၍သာ မယ္ေတာ္အသတ္ခံရၿပီး ခမည္းေတာ္သာ က်န္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ သားကိုျပန္၍ အျပစ္ဒဏ္ေပးလွ်င္လည္း ေပးႏိုင္ေကာင္း၍၊ သာယာေဖ်ာင္းဖ် အေၾကာင္းအက်ဳိးလည္း ျပန္ရွင္းျပေနမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အဇာတသတ္မင္းသားအေနနဲ႔လည္း ဗုဒၶနဲ႔ေတြ႕ေတာင္ေတြ႔သြားၿပီး သတိသံေဝဂရေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး။ မိခင္ဆိုေတာ့ သားဆိုးသားမိုက္လည္း က႐ုဏာထားတာပဲ။
အဂၤုလိမာလရဲ႕ အေမဟာလည္း ဆိုးသြမ္းေသာင္းက်န္းေနတဲ့သူ႔သားကို မင္းႀကီးက တပ္စုဗိုလ္ပါေတြနဲ႔ ဖမ္းဆီးေတာ့မယ္လည္း ၾကားေရာ သားမိုက္ကိုလိုက္ရွာၿပီး သတိေပးဖို႔ ေတာထဲကို တစ္ေယာက္တည္း မေၾကာက္မရြံ႕ ထြက္ခဲ့ပါတယ္။ ေသာင္းက်န္းဆိုးသြမ္းတဲ့ သားနဲ႔ေတြ႔ေတာ့ လက္ညွိဳးေပါင္းတစ္ေထာင္ျပည့္ဖို႔ တစ္ေခ်ာင္းပဲလိုတယ္ဆိုၿပီး မိခင္လက္ကိုျဖတ္ရေအာင္ လိုက္ပါေတာ့တယ္။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ေရာက္လာၿပီး ၾကားဝင္ကယ္ခၽြတ္လို႔သာ သားဆိုးေဘးမွလြတ္ခဲ့ရပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ ဖခင္ပုဏၰားႀကီးသာ လိုက္သင့္ေသာ္လည္း မိခင္ပုေဏၰးမႀကီးကသာ မိခင္ေမတၱာအရင္းခံနဲ႔ မေၾကာက္မရြံ႕လိုက္လာဝံ့တာပါ။
ေနာက္ပဒကုသလဇာတ္မွာလည္း မိခင္ကို ဘီလူးမႀကီးမွန္းသိတာနဲ႔ သားကအေဖကိုေခၚၿပီး ထြက္ေျပးပါတယ္။ မိခင္ကသိေတာ့ ေနာက္ကအေျပးလိုက္ျပန္ေခၚဖို႔ ၾကိဳးစားပါတယ္။ မိခင္ကမလိုက္ႏိုင္တဲ့အဆံုး ျမစ္တစ္ဘက္ကမ္းကို ေရာက္သြားၿပီျဖစ္တဲ့သားကို လူတို႔ရပ္ထံေရာက္ရင္ အသက္ေမြးမႈတစ္ခုမပါက ဆင္းရဲရလိမ့္မည္လို႔ ေၾကာင့္ၾကတဲ့အတြက္ ေျခရာခံတတ္တဲ့မႏၱန္ကို တစ္ဘက္ကမ္းဆီ လွမ္းေအာ္ရင္း ႏႈတ္တိုက္သင္ေပးပါတယ္။ မႏၱန္ရလို႔ သားနဲ႔လင္လည္း ထြက္သြားေရာ မိခင္ဘီလူးမႀကီးလည္း ရင္ကြဲနာက် ေသရရွာပါတယ္။ မိမိကို ရြံရွာမုန္းတီးလို႔ ရင္ကိုစံုကန္ထြက္သြားတဲ့ သားကိုေသာ္မွ် ေမတၱာမကြက္ က႐ုဏာသာ သက္တတ္တာ မိခင္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လူ႕ေလာကမွာ အျပည့္စံုဆံုးေမတၱာရွင္အေနနဲ႔ ေဖၚျပစရာဆိုလို႔ မိခင္မွတစ္ပါး အျခားသူ မရွိႏိုင္ပါဘူး။
ဒီလိုလူ႕ဘဝရဲ႕ အၿပီးျပည့္စံုဆံုး ေမတၱာရွင္ျဖစ္ခြင့္ကို ရရွိထားတဲ့ ကၽြန္မတို႔ မိန္းမသားမ်ားအဖို႔ တုႏႈိင္းဖြယ္မရွိတဲ့ မိခင္ဂုဏ္ရည္ကို ထိန္းသိမ္းသင့္ပါတယ္။ ဆရာမႀကီး ေဒၚခင္ႏွင္းယုကလည္း အဆိုပါဂုဏ္ရည္ကို ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္မွာ ေအာက္ပါအတိုင္း ေရးသားခဲ့ဖူးပါတယ္။
‘‘မိန္းမမ်ားအေနနဲ႔လည္း မနာလို၊ဝန္တိုစိတ္ေတြ၊ ရယူလိုစိတ္ေတြ ျပင္းပ်လာတိုင္း ငါတို႔သည္ မိခင္မ်ဳိးႏြယ္မွ ဆင္းသက္လာ သူမ်ားျဖစ္သည္ ဟူ၍ မ်ဳိးႏြယ္ဂုဏ္ကို ေစာင့္ထိန္းေသာအေနျဖင့္ မိခင္ေမတၱာျဖင့္ လင္သားအေပၚ ခ်စ္ႏိုင္ပါလွ်င္ မနာလိုဝန္တိုျခင္း ကင္းလာမည္။ သားငယ္တစ္ေယာက္ကို ျပဳျပင္သလို လင္သား၏ ေဖာက္ျပန္မႈ၊ သစၥာမဲ့ မႈရွိလာလွ်င္ေတာင္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ၿငိမ္းခ်မ္းေသာ လူ႔ေဘာင္ကို ေယာက်္ားႏွင့္မိန္းမ လက္တြဲ၍တည္ေဆာက္ရမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း မိန္းမက သာေသာအခ်က္မွာ မိခင္ေမတၱာကို မိန္းမမ်ားကသာ ေပးႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။ ေလးစားျမတ္ႏိုးထုိက္ေသာ မိခင္မ်ဳိးႏြယ္ဟူေသာ ဂုဏ္သေရ၊ သဘာဝအေမြကို ခံယူရေသာ အမ်ဳိးသမီးမ်ားျဖစ္၍ ျပႆနာ တစ္ရပ္ရပ္ႏွင့္ ေတြ႕ႀကံဳတိုင္း မိခင္မ်ဳိးႏြယ္ ဂုဏ္သေရကို သတိရကာ မိခင္စိတ္ျဖင့္ ေျဖရွင္းႏိုင္ပါေစသတည္း။’’ (ခင္ႏွင္းယု ၂၅-၇-၉၇)
ကၽြန္မဒီအက္ေဆးကို ေရးျဖစ္ခဲ့တာကေတာ့ မိန္းမသားဘဝကို တန္ဖိုးထားဖို႔ေမ့ေလ်ာ့ေနတာလား၊ မသိတာလား၊ မလိုအပ္ဘူးလို႔ထင္ေနၾကတာလားမသိတဲ့ ညီမအရြယ္၊ အစ္မအရြယ္ မိန္းမသားတစ္ခ်ဳိ႕အတြက္ပါ။ ၂၁ရာစုကို ကူးေျပာင္း လာၿပီးေနာက္ပိုင္းမွာ အေနာက္ႏိုင္ငံမ်ားမွာသာမက အာရွႏိုင္ငံအေတာ္မ်ားမ်ားမွာပါ မိန္းမသားမ်ားရဲ႕ အေတြးေခၚယူဆ ခ်က္မ်ား ေျပာင္းလဲလာပါတယ္။ တစ္ခ်ဳိ႕ကဒီလိုဆိုၾကပါတယ္…။ ‘‘လြတ္လပ္တဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈနဲ႔ဂုဏ္သိကၡါဟာ သူကိုယ္တိုင္အတြက္ျဖစ္ၿပီး အိမ္ေထာင္ရွင္ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈနဲ႔ဂုဏ္သိကၡါကေတာ့ သူ႔ခင္ပြန္းနဲ႔၊ သူ႔ရဲ႕မိသားစုအတြက္ျဖစ္ပါသတဲ့’’ ။ ဒီေတာ့ ရွိဖူးတဲ့ စကားတစ္ခြန္းလိုပါပဲ ‘‘ပညာအက်င့္ႏွင့္သိကၡါျမွင့္’’ သင့္ၾကပါတယ္။ ပညာဆိုတာ အတန္းပညာတစ္ခုတည္းမဟုတ္ပါဘူး။ ႏႈတ္မႈ၊လက္မႈ ပညာသာမက အမွား၊အမွန္ ပိုင္းျခားႏိုင္တဲ့ အသိပညာကိုလည္းဆိုလိုပါတယ္။ အက်င့္စာရိတၱအားျဖင့္လည္း ျမင့္ျမတ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ မိခင္တာဝန္ကို ထမ္းေဆာင္ၾကဖို႔ (ရာခိုင္ႏႈန္းအေတာ္မ်ားမ်ား) ေသခ်ာေနေသာ မိန္းမသားမ်ားအဖို႔ မိမိရဲ႕ဂုဏ္သိကၡါကို မိမိကိုယ္တိုင္ တန္ဖိုးထားတတ္ၾကဖို႔ အလြန္လိုအပ္ပါတယ္။ မိမိရဲ႕အျခားေသာ ကိုယ္ရည္ကိုယ္ေသြးမ်ားကိုလည္း မိမိရဲ႕မ်ဳိးဆက္သစ္မ်ားအတြက္ ေတာက္ေျပာင္ေအာင္ ႀကိဳးစားသင့္ပါတယ္။ အနာဂတ္ကာလ မိမိရဲ႕ရင္ေသြးေလးမ်ား လူဘံုအလယ္မွာ ညံ့ဖ်င္းကာ၊ အက်င့္စ႐ိုက္ပ်က္ျပားသူတစ္ဦး၏ သားသမီးအျဖစ္ ေခါင္းလွ်ဳိေနရမည့္အစား၊ ႐ိုးသားျမင့္ျမတ္ေသာ မိခင္ေကာင္းတစ္ဦး၏ သားသမီးမ်ားအျဖစ္၊ သာယာေအးခ်မ္းၿပီး ပညာ၊သိကၡါရွိေသာ မိသားစုဝင္အျဖစ္၊ တင့္တယ္ဂုဏ္ယူၾကႏိုင္ေစဖို႔ ကၽြန္မတို႔ မိန္းမသားမ်ားက တတ္စြမ္းသမွ်ႀကိဳးစားၾကဖို႔ လိုပါတယ္။ ။
ႏွင္း
7 comments:
ကို ့ ညီမ အပ်ိဳၾကီးကလည္း ၾကည့္ပါဦး ေတြးတတ္ ေရးတတ္ေနလိုက္တာ။ ေလးစားပါတယ္ ႏွင္းေရ။ ဆက္လက္ေစာင့္ေမွ်ာ္ အားေပးေနမယ္ေနာ္။
လြင္မင္းခန္ ့
မိန္းကေလးေတြရဲ႔ ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ဘဝ
ျဖတ္သန္းေနရတဲ့ ဘဝေတြကို
မိန္းကေလးေတြကသာ ထပ္တူထပ္မွ် ခံစားလို႔ရတာပါ...
မိန္းကေလးတိုင္းကို အမ်ိဳးေကာင္းသမီးေလးေတြ ျဖစ္ေစခ်င္ပါတယ္...
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလဲ တန္ဘိုးထားေစခ်င္ပါတယ္...
မိန္းမသားဘဝကို ေပၚလြင္ေအာင္ ေရးထားတဲ့ပို႔စ္ေကာင္းေလးပါ...
ေနာက္ေရးမယ့္ စာေတြကိုလဲ ေစာင့္ဖတ္ေနမယ္ေနာ္..
အစ္မရယ္....ေရးတက္လိုက္တာ..
ခ်က္နဲ ့လက္နဲ ့။။။တိတိက်က်။
တကယ္ကိုအားက်မိပါတယ္။
အစ္ကိုေနစိုးႏိုင္တို ့၊ အစ္ကိုလြင္မင္းခန္ ့
တို ့ညီမေလးလို ့မေျပာရဘူး။ :)
ေရးပံုေရးဟန္ေလးေတြက..ပညာသား
ပါပါ။ :)
မိန္းမသားဘ၀ကို ျမွင့္တင္ၿပီးေရးေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္
မႏွင္းေရ.......
မိန္းမေကာင္း၊ မိန္းမျမတ္တစ္ေယာက္ ရဲ့ အရည္အေသြးေတြ အမ်ိဳးသမီးတိုင္းမွာ ရွိေစခ်င္သလို၊ ကုိယ္ကိုယ္တိုင္လည္း ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားသြားပါ့မယ္။
ခုလိုေခတ္အခ်ိန္အခါမ်ိဳးမွာ လုိအပ္ေနတဲ့၊ အရမ္းေကာင္းတဲ့ ပိုစ့္ေလးအတြက္ ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္။
ပိုျပီးလည္း ေလးစားအားက်မိတယ္..တကယ္ပါ။
မႏွင္းေရ
ကြၽန္ေတာ္လုိ စာေရးစားေနတဲ့ လူေတာင္ ဖ်ားသြားေလာက္တဲ့ အက္ေဆးေလးပါပဲ။ အေထာက္အထားေတြကလည္း ႏွံစပ္မႈကုိ ျပဆုိေနတယ္ဆုိတာ ျငင္းမရေပဘူးဗ်ုဳိ႕။ ေလးစားပါတယ္လုိ႔ ေလးေလးနက္နက္ၾကီး ေျပာလုိက္ပါရေစ။
ေအာင္စည္ဟိန္း
ေထာက္ခံပါတယ္။ အရမ္းေကာင္းတယ္။
Post a Comment